Reisafrika - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu Reisafrika - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu

Reisafrika

Door: altec1818

Blijf op de hoogte en volg Theo

13 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Jojweni

Gistermiddag in Kaapstad aangekomen. Eerst Stellenbosch bezocht. Heel leuke stad met veel nederlandse historie. Prachtige omgeving.
Gisteravond naar centrum van Kaapstad geweest: Waterfront.
Heerlijk gegeten in Harbour House in Waterfront. Buitengewoon druk en gezellig is het in dat stadsdeel. Met een taxi weer naar het hotel.
Vandaag weer mooi weer en we hebben een heel drukke dag gehad. We hebben een toch op het kaaps schiereiland gemaakt. Ook heel mooi. Genoten van de ruwe golven op de zee. Prachtige route gereden met in de diepte de kolkende zee,Eerst hebben via een boottocht zeerobben bezocht. Geweldige ervaring , waarbij de boot soms heel erg schommelde. Ik begin zeebenen te krijgen. Sta behoorlijk vast en geen moment last van zeeziekte. Ik vind die ruwe zee juist prachtig. Daarna verder het schiereiland op gereden naar een uitkijkpunt met een restaurant.Moesten daar met een soort kabelbaantje omhoog en kwamen zo op de punt terecht. prachtig uitzicht. geluncht en toen naar pinguïns.dat was grappig. tot slot naar de tafelberg. enorme drukte, maar absoluut de moeite waard. geweldig uitzicht bij het mooie weer. pas om acht uur in de avond in het hotel .snel even opgefrist en omgekleed voor het diner. nu slapen. morgen robbeneiland waar mandela gevangen heeft gezeten. we blijven in de stad en 's avonds afscheidsdiner.

• 14 Oktober 2017 - 00:01

Piet En Jannie:

Fantastisch mensen, wat een verhalen! Geweldig. Wij genieten mee. Veel plezier. Knuffel van ons.

• 14 Oktober 2017 - 08:53

Dorie:

Prachtig dag weer ,wat een mooi avontuur hebben jullie beleefd ,wel heel erg mooi om terug te kijken ,en al die foto's die gemaakt zijn ,lijk me prachtig , geniet nog van de laatste dag daar ,
    Goede reis en gezellige terug
    Liefs Dorie

• 14 Oktober 2017 - 10:32

Peter:

Hallo Lenie en Theo,
    Als ik naar alle verslagen lees,dan hebben jullie geen spijt dat je deze vakantie hebben geboekt.mooi man!.en dan nog zo'n vakantie als je weer thuis ben als je de foto's gaat bekijken.als jullie op tobben eiland moet je naar dat huisje gaan wat alleen staat daar staat op een van de muren mijn naam geschreven.
    Ik wens jullie nog een mooie dag en een goede thuis reis.

Gr,Peter.

• 14 Oktober 2017 - 19:04

Diet:

Hoi Theo en Lenie, vandaag dan eindelijk een berichtje ontvangen dat jullie wat geplaatst hebben op de weblog, alles meteen gelezen natuurlijk! Helaas morgen al weer jullie laatste dag maar deze vakantie gaat thuis nog wel even door als jullie eindelijk tijd hebben om alle indrukken te verwerken en de foto's bekijken. Geniet nog van de laatste dag, Robbeneiland, weer zo'n indrukwekkende locatie. Groeten, Vincent en Diet

• 14 Oktober 2017 - 19:41

Aad En Hennie:

Het is alles bij elkaar toch wel een hele tour en belevenis geweest , met veel hoogtepunten.
    waarvan volgens mij het Robbeneiland toch wel een voorname plaats inneemt.

Wij wensen jullie nog veel plezier en tot ziens in Barendrecht.