walvissen - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu walvissen - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

11 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Jojweni

Vandaag een heel mooie dag. Wel vroeg op.Prachtige toch over route 62. In Hermanus aangekomen op d boot om walvissen te spotten. We hebben ze gezien. Heel dicht bij de boot. Wat een enorme beestenEr waren zes vrouwtjes en een mannetje. Volgens de begeleiders waren ze aan het paren. echt prachtig. Daarna naar het hotel in de buurt van Kaapstad. Mooie kamer , heerlijk gegeten. Proberen eens vroeg naar bed te gaan en uit te slapen. Om half tien morgen vertrekken we naar Stellenbosch, brengen met verschillende activiteiten een groot deel van de dag daar door. Wijn proeven en een wandeling staat op het programma. Daarna naar Kaapstad waar we tot zondag tot laat in de middag blijven. Zondag avond om ongeveer 23.00 uur vliegen we weer naar huis.
In Kaapstad in ieder geval naar Robben eiland waar Mandela gevangen heeft gezeten. We maken een toch op het schiereiland, bezoeken daar o.a. kaap de goede hoop.
Tot zover, groetjes van ons.

• 11 Oktober 2017 - 21:21

Janny:

Fantastisch dat deze dag zo goed geweest is. Ik hoop, dat je goede foto,s hebkunnen nemen. nog fijne dagen ....

• 11 Oktober 2017 - 22:52

Bert En Ingrid:

Hallo.
    Jullie maken leuke bijzondere zaken mee.
    Goed om het te lezen .
    Volgende week(herfstvakantie) gaan wij met twee kleindochters naar Lissabon.
    Jullie een goede terugreis en dan thuis de foto's verwerken.
    Groetjes

• 13 Oktober 2017 - 15:24

Rijk En Corrie:

Wat een prachtige vakantie hebben jullie. Bedankt voor de mooie reisverhalen.
    Geniet nog van de laatste vakantie dagen in Afrika. Voor zondag/maandag een
    heel goede reis toegewenst.

liefs Rijken en Corrie