Reisafrika - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu Reisafrika - Reisverslag uit Jojweni, Zuid-Afrika van Theo - WaarBenJij.nu

Reisafrika

Door: The

Blijf op de hoogte en volg Theo

08 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Jojweni

Onze reis is een aaneenschakeling van aktiviteiten. Op veel plaatsen is geen WiFi aanwezig waardoor van de weblog niet veel terecht komt. Voorbeeld. Gisteren om half drie in graaf reneit. Kamers sleutels in ontvangst nemen. Om vier al weer op pad. De karoo in. Naar de zonsondergang gekeken. Waren om zeven uur terug. Aansluitend diner. Weer op tijd naar bed. Kortom het is intensief maar wel heel erg leuk en optimaal genieten. Ook met elkaar. De groep is prima. Er staat nu een enorme beefburger op tafel. Eindelijk is het eten klaar in dit dorpscafé. We hebben vakantie, dus alle tijd.

• 08 Oktober 2017 - 14:35

Dorie:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, en dat weet je ik die landen dat daar de wifi heel slecht is , maar in iedergeval al genoeg gezien en mee gemaakt,het is al fijn dat er wat invoormatie van jullie kant kom.

veel plezier nog en geniet er van , liefs

• 08 Oktober 2017 - 19:00

Peter :

Hallo Lenie en Theo, Fijn dat jullie het goed gaat in warme Zuid Afrika tussen de leeuwen ,waren daar ook welpen bij?de karoo.
    Is dat Bush Bush?.kunnen jullie schrijven wat voor dieren tot nu hebben gezien?nog mooie dagen en WiFi kun je altijd bovenop een berg krijgen met een lang snoer.gr.peter.
    ps.men knie moet weer open.